Monday, July 19, 2010

Cand reclamele devin realitate

Cine-a pus pe Telcu'n TeVe(drum)...ala n-a fost om nebun!! Reclama de la Romtelecom, cu A lu' Telcu, cred ca o stiti. Ce nu stiati poate, daca n-ati mai fost de curand sa platit vreo factura la un ghiseu romtelecom, e ca  treaba e rupta din realitate.

Se facea ca astazi, din nevoie, am mers sa platesc un abonament la un centru de-al lor pe Metalurgiei. Caldura mare, creiere in plin proces de evaporare...si totusi prea multa lume. PE strada, si mai ales la centrul asta...

Intru. Nu aveam decat o copie dupa buletin a lu' tata. Cozi la fo 5 ghisee plus casierie. Ma asez la o coada sa aflue cat am de plata. Din plictiseala, studiez audienta. Un batranel cu palarie si baston se plimba prin tot sediul. Parea ca om mai interesat de oferte si plati..nu exista. A stat cat am stat si eu. N-a facut nimic. Doar s-a plimbat. Langa mine, mamaie dornica sa prinda si ea o oferta bunoaca de la rom...com. Vroia sa faca o prelungire la abonament. "Da sa fie pe international!!!". PE international o sa fie doamna. "Daaa....eu pierd cu voi!!!" Pai de ce? E acelasi abonament, aceiasi bani, oferta etc. Ba primiti si telefonul acesta fara fir cadou. Facem prelungire pe doi ani. Nu pierdeti nimic. "Ba pierd!!" CEEEEEE??? "Pai mai am doua luni de abonament." Veniti atunci peste 2 luni!!! " Da io vreau acum!". Pai haideti sa facem! "Da, da io pierd!!!". S-a linistit baba doar cand a vazut ce telefon smecher o sa primeasca... Da...tot pierdea... Telcuuuuuuuuu!!


"Ma trag din Costache!!"
Odata terminat episodul cu baba, aflu si eu cat am de plata, de ce, ce si cum. Ok. Il sun pe tata. Zice ca e prea mult. Sa intreb pentru ce sunt banii...Deci....coada again! Da...a meritat!Telcuuuuuuuuuuu!!
apare o domnisoara creata, o tarica rumena in obrazi si ochelarista. Simpatica. Era sefa centrului. Interlocutor, un nene.
Saru'mana domnisoara. cu cine am onoarea?
Buna ziua. Numele meu este  X. P.
Aha. Am inteles.
Domnule, colegii mi-au spus ce..../Nu ti-au spus nimic! Asculta la mine! (Tipei...mai, mai sa-i cada ochelarii)
Numele meu este X Costache, ma trag din Y Costache. ai auzit tu de Y Costache?/ Domnule.../normal ca n-ai auzit. esti prea mica/Domnule, e irelevant, haideti sa/ cum adica e irelevant? costache a fost om mare, familie buna!/Va cred, dar haideti sa discutam problema!/Deci mama are abonament. A lucrat 35 de ani la telefoane, eu vreo 28 la (...) si are mama abonament. si vrea sa-l schimbe, sa primeasca si ea (...). si am venit eu pentru asta, cu buletinul ei. O vezi(arata buletinul). Ea e mama. si io sunt baiatul ei. Uite(ii arata si buletinul lui)/ Am inteles. Dar e o problema./Nu e! Am venit eu!? Domnule, dansa este titulara, ea trebuie sa vina. Nu puteti dumneavoastra. Nu este legal!/ Da sunt fisu'?!?/ Va cred, dar nu e legal!/ PAi de la 19xx de ce m-au trimis? aia au zis bine, voi nu vrei! Da am buletinul ei!/ Dar dansa de ce nu vine???/ Pai e batrana!/ Si nu se poate deplasa?/ Pai nu prea, ca are artrita!/ Am inteles. Va trebuie o procura atunci, cum  ca...da cine mi-o plateste??/Tipa deja nu mai stia ce sa zica/ Tu vrei sa o aduc pe mama cu taxiul? Daca ti-am zis ca nu poate? Da un act, ca-l semnez eu!/ Domnule....nu se poate, pentru ca este fals in acte!/ PE un ton coborat. da ti-am zis ca mama (si arata iar buletinul) are artrita. AAA! Stiu. tu vrei spaga! Cat vrei spaga, zi, c'o rezolvam! Vrei spaga! cat???(tipa deja e lovita'n temelie, si mosu in scufita. am uitat sa precizez. abia se tinea pe picioare, aka era manga!)Toate fetele se intorc subit spre tipa. Asta...se increteste si mai tare.
/domnule nu vreau spaga! Nu primim spaga!(zise cu pleta in vant, mandra ca la rovine!)/ Nu vrei...pai atunci rezolva! Nu vezi? Pe mama o cheama Z. Costache. Eu sunt X Costache. Ne tragem din Y. Costache. Ai auzit tu de el? da de unde! Tu esti prea mica! Nu stii tu cine a fost Costache...Ce neam! Ce familie!. Da zi cum te cheama! Scrie pe ceva!/ Ma cheama X.P./AAAAAAAAAAAAa! Astia din familia P! Sunteti periculosi domne', zburati pe sus, zburati pe jos... da eo tot te reclam!!!Da numele!/ Primeste pe o hartiuta numele tipei si da sa plece. / Va stiu eu! zburati pe sus, zburati pe jos! Da reclamatie tot iti fac!!!
Telcuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

1 comment:

  1. :))) Scene clasice din caseriile Romtelecom. Oricum nu sunt singurii care se ajuta de marketing pentru a atrage clientii si cand te duci sa afli mai multe detalii te trezesti ca de fapt situatia nu sta nici pe departe asa. Acest lucru e valabil cam in cazul tuturor operatorilor de pe piata.

    ReplyDelete