Saturday, August 14, 2010

Soferu Nebun si burta lu' airbag

Ramasei o saptamana fara masina. Deh...frate bun....asa ca...la Tamadao a trebui sa merg si culmea, sa si revin de acolo, cu mijloace de transport in comun. La dus a fost cum a fost. Microbuz, acelasi sofer taran cu gel in cap de zici ca l-a lins vaca...toate bune...taranii mirosind si nu a parfum...ma rog...Am ajuns  viu la destinatie? E de bine...
La intoarcere....la intoarcere...treaba era sa se schimbe...brusc...spre lumea aia fara de iluminat public...
Cum asteptam microbuzul de 7 si ma uitam in telefonul meu a plictis, numa ce ma claxoneaza un logan rosu. Vroia nenea soferu sa ia autostopisti...Merg cu el? Merg. Era 7 fara fo...20...
Dau sa urc in fata, ma roaga sa-mi tiu caii pe loc si sa-i culeg inainte ochelarii de pe jos, ca-i pacat de dioptriile lor. Ii dau, ma asez pe locul mortului(prea departe de adevar ...nu eram...)
Studiez soferul. Mare, obez, cu camasa desfacuta si o burta cad de vaca revarsandu-se este pantalonii patati de mancare. Par albit!!! pe piept si normal, pe buduroiul ala de burtoi de ziceai ca-i airbag pentru toata masina!!
Fie...nu-mi trebuie un mister sa conduca, doar un sofer bun....Nici nu plecam de pe loc, ii suna telefonul, se auzea o voce feminina care-i zicea ceva ca nu trebuia sa plece baut...(sa-mi bag picioru in vanjoiu cui stiu eu!!! zicea creanga...parca) El, scarpinandu-se pe burta, explic plictisit calcand in acelasi timp pedala de acceleratie pan spre 100...intamplator sunt profesionist....nu-mi pasa ce zice mama!!! (al dreaq! si beat, si nici nu-i pasa de masa!!!). Merge fo 500 de metri accelerand intruna si vede statia de autobuz a Tamagaoului. Frana brusca, poate se mai urca cineva...in statie, doua muieri...ce credeti? S-au urcat? welll....mai degraba s-au dat mai in spate, chiar daca asta incerca sa le zambeasca tamp, pardon, frumos...Nu vreti? Pierderea voastra! Zise el...in timp ce eu ma gandeam ca as putea sa-i dau 1 leu pentru cat m-a dus si sa astept si eu microbuzul de 7... Pana sa-mi duc gandul la bun sfarsit, demaram... Pe podul de la iesirea din localitate, asta in loc sa tina drumul drept, era mai interesat de radio...rateaza de putin parapetul! ba' sa-mi bag!!! Parapetul de pe partea mea!!! Fie, ori ce om mai greseste.... Noah....zice ca e pro...totusi...geamurile deschise,...100...130.....150 intre tamadao si fundulea...trece o masina de politie...ii saluta...ma intreaba unde merg in bucuresti... berceni. bine, o luam pe autostrada...
si....abia in fata sectiei de politie din fundulea, cand faci la stanga spre autostrada....omul saluta iar politia, apoi franzeaza, cat sa ia stanga cu scart....problema lui nu era ca unde e limita de 40 el avea fo 70...ci sa am eo centura pusa, sa nu zica politia ceva.... Podul? O aventura...parapet dreapta mult...ori mers pe mijlocul sooselei si evitat in ultima secunda pe cei din fata...deja simteam ca mi-e rece tare pe spinare...160 viteza de croaziera...geamurile deschise, otita in formare...la fel...ori marginea drumului, ori mijlocul drumului...pe mijlocul benzii??? nici de-al dreaq!!! radioul, dat pe muzica populara nu se auzea decat ca un chitait prelung al unui soarece uriesesc uitanduse la soricioaice fara gogosari pe ele, doar cu pasarea paradisului la vedere... misto! ce mai! flashuri,peste flashuri si mii de injuraturi! r'ar ai dreaq de soferi!! toti sunt prosti, numa tampitu meu e destept!!! Ce mama masii de balena esuata! Conduce la ratb mastodonti d'aia cu rotile cat loganu....:" da merg asa finut cu ele....nimic rau nu mi s-a intamplat niciodata! da mi-am dat si interesu! doi ani am condus la inceput descult, sa simt pedala!"...bravo ma! da-te dreaq! da...ceva pentru directie? n-ai putut sa faci???
Cand sa iasa de pe autostrada, pe centura, gata sa intre pe directia opusa! al dreaq logan! nu ia curbele cu a 5-ea!!! mama lui!!!  pana la urma m-a lasat la IRA. M-a lasat soferu' teribil, dar mi-am regasit sufletu, preferase saracu sa mearga pe jos in spatele meu, a alergat pe langa masina...in caz de ceva, sa ma traga in afara...i-am dat 10 lei morsei cu par pe burta...mi-a zis si ceva de Doamne ajuta... Doamne ajuta sa nu mai am parte de d'astai ca tine ba!!!

No comments:

Post a Comment