Wednesday, April 18, 2012

Mi-e dor de ea

A fost una dintre cele mai iubite dame din viata mea. Am iubit-o intens, chiar daca de multe ori isi batea joc de mine. Era prostul familiei cand avea chef si persoana in care avea cea mai mare incredere alteori...Imi arata neconditionat ca ma iubeste si mereau incerca sa profite de mine...o lasam...alteori o bateam! nu prea tare, n-am putut niciodata sa bat cum trebuie o fata...Imi arata ca e rea, ca ma poate domina...sarea pe mine si nu mai puteam sa ma opun...ma musca salbatic...sau ma pupa cu foc....am iubit-o 14 ani....o chema Jakie...era alba, alba...cu urechi inmuiate intr-un capuccino cald...lasa par mult. vara fugea de caldura mea, iarna adora caldura oricui...nu primea pe nimeni cu bucurie in casa noastra, doar daca stia ca face parte din familie...ura violenta...ura sa vada ca cineva din familie pupa pe alticineva si nu pe ea...si mi-era dor de ea si cand plecam dimineata la scoala...si apoi la munca...si mi-e dor de ea chiar si acum...desi au trecut 6 ani de cand nu mai e...poate sunt nebun...dar mi-e dor de un ghemotoc de blana...nu credeam ca mi-ar mai putea fi dor de ea...si totusi imi e...jakie...imi lipsesti...
Imi aduc aminte de multe traznai din viata ta, din viata mea si-a ta...chiar si cand te-am imbatat cu vin ca sa nu mai latri...cand m-ai speriat de moarte in prima noapte din viata mea cand am ramas singur in casa si tu te-ai cuibarit intre genuchii mei...si cand atipisem....adanc...ai sarit de parca navalisera hotii in casa...imi venea sa te omor...tu te uitai nevinovata...ai repetat figura mai tarziu, tot in noaptea aia...probabil credeai ca nu mi-a fost deajuns doar odata...si nu uit nici cand ai plecat...eu ti-am zis ca te iubesc..plangeam...stiam ca nu ai sa te mai intorci...si n-am avut putere sa merg cu tine acolo, unde tu ai adormit pentru totdeauna...nu am putut...imi pare rau...te iubesc!

No comments:

Post a Comment