Wednesday, January 30, 2013

un aspirator pentru o viata!

Stateam de live la studio. imi suna telefonul(ala privat). domnu anghel? da! sunt...fanica. Da va rog? Va sunt din partea familiei...stroescu. ei au vazut.....stati ca e o mica problema...nu cunosc nici o familie stroescu. domnul vasile si doamna gigica stroescu? insista ea. Nope! Stau in prelungirea ghencea, un cartier la.. stiu unde e cartierul, nu cunosc familia...deci...o zi buna! stati sa va spun de ce v-am sunat, aveti un minut? ...??? ok. Familia stroescu a vazut un produs revolutionar, aspiratoru XXXXstati! nu am timp de asa ceva, va multumesc pentru atentie, dar nu ma intereseaza! macar un minut sa va spun despre ce e vorba? zic ok( gandindu-ma ca totusi asta e jobul ei)...si incepe sa-mi turuie de mizerii, de ozoane, de mopuri de...ca doar sa dau adresa si cineva vine sa-mi faca o demonstratie... zic ok...v-am ascultat...nu ma intereseaza demonstratia, ca oricum nu ma gasiti acasa...pai cum, de la 10 dimineata la 9 seara?? NU! nici in uichend? doamnisoara...nu va zic sa ma laud...(nici nu as avea cu ce), dar lucrez in media...adica NU AM VIATA!!! ufffffffffffffff. am inteles....dar daca va razganditi....nu! nu ma razgandesc...poate daca o sa am candva viata...si bani...ca se leaga...

No comments:

Post a Comment