Wednesday, December 25, 2013

Autopoveste

Autopoveste. Cer iertare Inger pazitor. Tu care ma cunosti mai bine decat ma cunosc eu. Te stiu de prin copilarie. De cand am inceput sa-mi vad pasii si ochii in oglinda. Mi s-a parut de multe ori ca te vad. De simtit protectia ta am simtit-o mai mereu. Nu stiu daca te pune Barbosu sa-mi porti de grija sau e Crucea ta. Stiu ca ma ajuti s-o port pe-a mea. Cer iertare inger pazitor. Ramai langa mine. Mai am suflet de de-ncalzit cu aripi mari de ingeri. Si multe povesti de trait. Transmite Sus acolo, unde domiciliati voi, Barbosu si toata gasca sfanta: Crăciun Fericit! De nu m-o manca Iadul, oi veni si eu peste ani si ani acolo. De nu, macar pachet de lumina sa mai aduci prin iad. Intre timp, vezi ca suntem de serviciu pana aproape de anul nou.
PS: vezi cum iti strangi aripile sa nu se vada-n live!!!

No comments:

Post a Comment