Thursday, December 2, 2010

Dupa mic dejun...merge s'un dulce...

De 1 decembrie am tras o fuga pana la Pitesti...chestiuni....importante...si foaaarte....bine dispunatoare...Pana insa sa ajung acolo...a trebuit sa bag ceva gaz in Lia...ca n-o merge saraca numa cu aer...so...Opresc la Petromul de la iesirea din oras, pe sensul spre Pitesti...In masina...urlau parazitii....minte-maaaaaaa, minte-ma frumooooos.... zi ca-mi bag ...la in crucea ta...ma mai iubesti??? Trecem peste...bag benzina si ma'c la casa, sa platesc. Achit si dau sa ies. La usa, un cutulache mic si frumusel foc. normal, privire plina de staruinta, mila, cersetorie, trai-ti-ar da si mie .etc... fiind zi de sarbatoare nationala(app... La multi ani!!! Romanilor...e...vecinilor veniti cu carnea sub sa p'aci pe langa noi).  bun...fiind zi de sarbatoare, m-am gandit si la sufletelu' lu asta micu, a lui snoopisor dog... intru inapoi in benzinarie si intreb vanzatoru'... Auziti, catelu' ala micu de afara...papa el eugenii??? Omul se uita la mine si crezand ca-l iau la misto imi zice...mai degraba batoane fagaras...
DA? Bine, dati-mi si mie unu ca'mi trebuie...
Il iau, il achit si ies la cutu.

Mai cutu, papi tu fagaras(spre norocul lui, a raspuns da).
Na d'aci...si iau fagarasu' pe care eu unul nu l-as manca, nu pentru ca nu e bun ci pentru ca este plin de stafide...deci nu mersi, si il rup bucatele la animalul in cauza...lu' snoopisor. Asta micu, de respira greu de la frig, inhata o bucata si incearca s-o rontaie...nici tare, nici moale...ma omule, ce dracu' mi-ai dat??
Papa ma! t'ar coada plina de covrigi!!!
Si...papa...mai scotea limba p'afara ca devenea fagarasu lipicios mai...ma rog...
Vanzatoru' era socat...nu-i venea sa creada. Vine pana la usa(d'aia automata) si se uita...usa se deschide si-l aud strigand: maaaaaa, vino sa vezi ceva!!!
Mai apare un coleg...amandoi se uitau...ca la un nebun de da la caine sa mance ala baton fagaras...
Cainele...baga una, baga doua...parca nu era chiar ce'si dorea...
Baga ma in tine daca ti-am dat!!! altceva nu vezi! Sau nu-ti place???
Petromistu ii ia apararea...mananca el, da' mai incet...

M-am linistit...gata snoopisor...la multi ani ma!!!

No comments:

Post a Comment