Tuesday, December 28, 2010

Yeeeey! Mi s-a bulit masina:|

Fac bagajele, sa plec pentru ultima data pe anul asta la Curtea de Arges.  Dau la cheie....dau la cheie...dau la cheie...dau la cheie....ati inteles ideea...De cate ori...bune. Nik! Ziceai ca da sa moara... Ma c' morti si raniti???
Suna p'ala, p'ala p'ala...cati oameni...atatea idei....se distingea una...mergi la service...Sii...sun...trimit aia platforma...pe nici 5 km mi-au luat 155ron....Sa va xut! Sa va rup...sa va....ati inteles ideea. Acolo umbla pe la bujii, da jos nu-sh ce, imi zice ca e de la bobina, si mi-a mai luat 100 de ron...plus 20 spaga... In nici 3 ore mi s-au dus pe apa din benzina...fo 270 de ron...si cica bobina ar fi fo 3-4 sute de ron...trai nenica...nici apa plata nu mai iau de rev...

No comments:

Post a Comment