Tuesday, February 8, 2011

N-am timp...

N-am timp decat sa sufar si sa sper, sa ma rog si sa implor, sa plang si sa ma injur. sa plang si s-o injur. N-am timp decat sa ma rog ca ei sa-i fie bine. Sa nu ma lase, sa nu ne lase, sa stie ca o iubesc. N-am timp de altceva, poate doar de munca, dar si la munca tot la ea ma gandesc. Nu mai am timp sa ma gandesc la maine decat la mainele ei. Nu pot si nu vreau sa ma gandesc ca ii va fi bine si ca ea imi va zambi maine, poate poimaine din nou. n-am timp sa visez la lucruri bune, decat la sanatatea ei. Si mai am timp sa-mi zbucium pieptul si sa imi rup inima in mii de bucatele de dorul ei, de mila ei, din dragostea ei. Nu vreau altceva decat sanatate pentru ea. Dau din a mea, doar pentru ea. Imi dau binele meu pentru binele ei. Imi dau tot, tot ce e nevoie, oricui imi cere sa platesc. Doar sa-i fie bine ei. N-am timp sa vad ca se intuneca. E noapte oricum la mine in suflet. Ma dor bratele, ma dor ochii, ma dor amintirile si amprenta glasului ei ma doare in ureche. Si ma doare limba cu care nu i-am spus cat de mult o iubesc. Si nu vreau decat sa-i fie bine. Te rog, sa-ti fie bine! Doamne te rog! Fa sa-i fie bine!!

No comments:

Post a Comment