Monday, February 20, 2012

Fericirea vine din nimic

Sau poate din ceva foarte mic....fara gesturi largi, fara promisiuni uriase, fara declaratii patetice si lungi. Cu un singur ”te iubesc” spui atat de multe. Si dand libertate, obligi. Cand obligi...dai libertate...Si nimic din nimic naste iubire. Si stii ca e bine cand o imbratisare cu ochii tine loc de una in brate, stransa, lunga si fortata...si-un raset zglobiu al ochilor tine loc de tot...si-un zambet...cat o coroana...un suras, cat un regat...si mai ales...peste toate....linistea....linistea ce da viata, ce mentine viata, ce te face sa vrei sa creezi la randul tau viata...
O viata ca un dans cu ochii inchisi. Cand ajungi sa fii sigur pe tine in cel mai mare intuneric....

Nu mi-am mai pus de mult intrebari, de mult nu am mai banuit...de mult nu m-am mai ingrijorat, de mult nu mi-am mai ucis miseleste neuronii cu kkturi....doar viata... viata buna si multa liniste....multumesc!!!

No comments:

Post a Comment