Sunday, December 9, 2012

Prietenii...pe interes

Candva, cu ani in urma castigam bine. Chiar foarte bine. Eram mai tanar, mai prost. Aveam ceea ce credeam eu ca sunt prieteni. Erau saraci pe vremea aceea. Pe el cel putin, cred ca-l scoteam in oras ca pe prietena...nu aveam mari secrete fata de el. si cat eu am avut mai multe finante decat ei, a fost ok. Eu am ramas un parlit de jurnalist. ei au evoluat, pr-isti de valoare...ea cu inteligenta, el cu descurcareala. bravo lor. relatiile s-au racit brusc. deh...sa vii din padure de la baneasa, de la aer curat in oras ca sa te vezi cu unu care nu-ti mai face cinste mereu ca nu prea mai are aceiasi bani....dificil...si totusi ne mai vedeam odata la cateva luni, ne mai sunam...ma rog...prietenie la distanta. iar apoi....stop! desi, tot eu, din prietenie pe ea am dat-o inclusiv pe sticla, s-o vada lumea, sa afle de ei...darrrrrrrrrrrr.....recunostinta s-a impuscat in cap de mult. si liniste. vine ziua lui. ii postez pe fb o urare sau parca i-am dat sms. nu tu multumesc, nu tu nimic.... vine ziua mea...nici macar un sms, fb...nimic. nici el, el care la el acasa imi zicea sa mergem la curve ca ar ute ceva nou...nici ea...vedeta data pe teve.....
si brusc, chiar inainte de 1 decembrie ma suna ea...ca organizeaza un targ la un hotel de 5 stele, pe produse traditionale etc...5 stele si traditionalul...nu prea stiu cum merg...dar ma rog... ea si el stiu ce-i ala pr, cica nu eu. si direct, fara sa ma intrebe de sanatate, daca mai lucru, daca ma doare in cur sau in cap, imi explica ea cum as putea sa fac un subiect foarte frumos cu un soi de analiza a targurilor de uichend, cu al ei in prim plan. ii explic ca stiu de targ, dar ca de 1 decembrie e o mica sarbatoare...ziua nationala a romaniei si cred c-o sa fiu ocupat...a avut bunul simt sa nu-mi inchida direct in nas din prima, ci din a 2-a. probabil dupa ce a inchis si-a zis manioasa in barba ca m-am lins pe bot de prietenia lor, a unor oameni importanti....

nu-i nimic baeti si fetite...nu ma ling pe bot de nimic. nu meritati.

No comments:

Post a Comment