Friday, March 15, 2013

Despre bani si propria-mi bunatate....

De luptat pentru banii mei, m-am mai luptat...fie pentru un salariu mai bun(aici mai trebuie inca putina lupta), fie pentru a nu-mi lua diversi cu japca banii aiurea pt diverse kkturi...dar ca azi sa ma lupt cu o vanzatoare ca sa-mi ia ea banii...n-o facusem...Si-a fost nitel de munca....se ia una bucata costin infometat, multe stiri de scris si ghiciti, eu valorand o sectie intreaga...una neinsemnata...ieconomicu...merg repede repejor, sa-mi iau de papa. mancare gatita, sa nu mai mananc porcarii, ca prea trag greu la cantar...cer niste 4 chioftele si dovlecei pane...fix 11 lei( pentru fostii colegi de la jurnalul, la cum sunt tratati de mogul asta reprezinta solda pe cel putin cateva zile...)1,5 lei chiofteaua, 5 lei dovleceii. vanzatoarea o sarmana...imi ai 10 lei...1 leu mi-l lasa. mi se face mila. nu vreau sa dea ea banii din buzunar, chiar daca e doar un leu( alo, domnii directori de la jurnalul, puteti sa ma copiati...)..ii zic ca tre sa-mi ia si leul ala. ca face 11 lei treaba...ea nu si nu...femeie e 11 lei masa mea... nu, nu! 10 lei! (FA) doamna...o chiftea e un leu cincizeci...eu am patru, deci 6 lei...si cu 5 lei dovleceii, 11 lei... nu, nu ca v-am dat trei chiftele...(FA)doamna! sunt 4! aaaa da...si ia banii cu ghiara...da nici mersi nu zice...

No comments:

Post a Comment