Thursday, June 17, 2010

Doua saptamani interesante

Daca tot sunt somer si n-am ce face, adica am ce face-caut locuri de munca-dar nu gasesc pe nicaieri, am plecat la "tara"-Tamadao. Lucrari la casa. cu bani putini sa vrei lucruri mari...Incercam.
De ce va intereseaza pe voi? Poate nu, sau poate da.
Copilul din mine, ala de se ducea cu vaca, oaia, gasca si colinda prin tot satu', cam uitase cum pe la tara se da buna ziua la toata lumea. Uitase ca se poate sta nespalat si vreo 2 zile fara sa mori. Uitase cum e sa mananci pe apucate si daca apuci chiar si asa.
De munca fizica... Si mai ales uitasem ce inseamna sa stai cu Tata. Da. am stat cu tata. In doua saptamani am stat cu el si de vorba cu el, de lucru cu el...cam cat n-am stat in ultimii ani. Descoperiri epocale nu pot spune ca am facut, dar am descoperit cum imbatraneste un om. cum pana si nebunu' neamului, ala de era acuzat ca preacurveste si preabea(nu mai mult ca altii din neam da noah...) si ca prea le zice in fata a devenit din tata, bunic. am descoperit ca nu degeaba are patalamale pentru vreo 5-6 meserii. Si, mai ales, cum parul alb aduce schimbari in gandire. O curata, o desteleneste, si gandurile, ideile sunt altele.

Nu stiu sa fii muncit vreodata de la 6 dimineata pana la 10 seara, munca fizica...well...am facut-o si p'asta... si pot!
Pot acum sa...gletuiesc, pun podele, zugravesc, montez usi, sap, ud gradini, pot sa ma imbat cu vise si sa raman treaz din vin. Pot sa sufar in tacere si pot urla in gand pana raman surd in buricele degetelor...
Sa ma bata norocu' cate am facut-invatat-descoperit in doua saptamani. Nu, nu-i lauda. E doar o vorba aruncata de pe tastatura.
Stiti cum ii rasaritul peste deal? Dar luna taiata ca de un iatagan aproape de crucea noptii?
Dar dusul campeanului il stiti?
Am renuntat la a merge sa fac dus la neamuri. M-am bazat pe Dumnezeu sa sufle numa un pic caldura peste butoiul cu apa, sa fie sara buna de dat jos tencuiala muncii si racorit ochii din deste. E treaba serioasa cu gletuiala, si pipai peretii pana simti toate asperitatile, si te lupti cu ei sa-i indrepti...te dor ochii si din cap si din burice...

Dumnezeu dragutul, pupa-I-as eu barba Lui mi-o incalzit si apa, si suflet si ganduri. Mai, mai sa ma dea in fiert! In mijlocul curtii, cu luna aprinsa numa de-un colt, si vreo trei-patru stele ce tineau de sase, cu apa incalzita de soare intr-o galeata, si-un ibric mare(facut si asta de tata) ma dusam...ba' da ma dusam de ma gasea curatenia! Nu alta!
Multe am mai facut in doua saptamani...dar mai ales, am stat cu Tata...


Asculta mai multe audio Muzica

No comments:

Post a Comment