Monday, January 17, 2011

Un exercitiu dureros...

Am facut un exercitiu azi...sa recompun o stire de ziar pt teve. Si'n stire, o stire adevarata din pacate...si din fericire...unui c opil de 3 ani aflat in moarte cerebrala i s-au recoltat rinichii si inima si astfel au fost salvati alti trei copilasi, de 2-3-5 ani de la moarte....Nu vreau sa ma gandesc cum au luat parintii decizia asta...nu vreau sa stiu cum s-a simtit tatal lui, cel vinovat de accidentul in urma caruia copilul lui, raza lui de soare a ajuns sa moara...Si totusi...ei au avut taria sa doneze organele. Au salvat trei copii... Baietelul lor se duce la groapa...din moarte nu-l mai intoarce nimeni... Dar inima lui traieste acum intr-o fetita...rinichii lui scapa de dializa doi baietei...Voi ce ati face? Daca ar fi vorba de copiii vostri...ori chiar de voi...daca ati ajuta pe cineva sa traiasca prin sacrificiul vostru...ati face-o? V-ati dona organele? Decat in pamant...nu mai bine sa ajutati pe cineva???

Eu unul as vrea sa fac lucrul asta...n-am inca copii, dar despre mine...sa se stie...daca organele mele pot ajuta pe altii sa traiasca...atunci sa o faca...sa nu putrezeasca degeaba in pamant. Am zis!

No comments:

Post a Comment