Sunday, November 7, 2010

Cuceritorul din Casa Presei

M-a facut mama frumos, mare, mare norocos...hapciu...Si totusi...s-ar parea ca nu sunt prea departe de adevar... Aseara in timp ce imi desfatam auzul cu glasul parintilor, cu placerea mica dar atat de...aproape de sufletul meu, de a sta in casa din Bucuresti...in fine...in timp ce eram si io venit in vizita in Bucuresti, primesc un telefon... O voce feminina(draguta de altfel).

"Alo? Costin?
Da.
Nici nu stiu cum sa-ti zic...tu nu ma cunosti, nici eu nu te-am cunoscut personal, doar din vedere te stiu..
Asaaa, si? Care-i baiul? Cine esti?
Pai Alexandra.(Eu:?????)
Si cine esti si de unde ai numarul meu, ce vrei?
Pai ca am aflat ca nu mai lucrezi la jurnalul si-mi pare rau si m-am hotarat sa te sun. Am numarul tau de multe luni si...am tot stat in dubii daca sa te sun sau nu. Am nr tau de la o prietena buna, fosta colega la jn.(ma sa fie!!)
Asaaaaa
Si as vrea sa te cunosc. Ca mi-ai placut!!(haida na!)
Am vrut de cand te-am vazut sa facem cunostinta, dar prietena mea mi-a zis atunci ca ai o relatie serioasa si sa nu ma bag. Acum cum esti? Mai ai pe cineva? Ai vreo relatie???(aici intervine neincrederea mea totala in sinceritatea acestei domnisoare...)
De ce te intereseaza? Care-i treaba?
Pai m-am tot gandit daca sa te sun, sa nu deranjez, deja ma simteam cu un picior in groapa dupa ce am aflat ca ai pe cineva. Mai ai? Ai pe cineva?(curioasa gagica...).
E treaba mea. Probleme? Tu vrei sa stii sau te-a pus altcineva sa ma intrebi??? De exemplu ......
Nu, nu, nu m-a pus nimeni, imi placi tu(sau ceva de genul)
Asculta-ma, n-m incredere in genul asta de cunostinte si modul asta de a face cunostinta. Zi-mi cine esti, ce vrei si daca tot ma bati la cap cu prietena ta, zi-mi cine e. Macar stii cum arat?
Da! Desi te-am vazut numai de la distanta...(si ascultati descriere).Ai cam 1,75, bine facut, blondut si privire patrunzatoare (Sa ma bata soarele...cat-a de patrunzatoare sa-mi fie privirea, de asta a observat-o de la distanta???).Deci? Vrei sa ne cunoastem?
Bucuros de cunostinte noi, dar nu asa. Da-mi o adresa de facebuc' sa vaz si eu cine esti de fapt.
Si-mi dadu un profil facut la secunda, gol si chel doar c'o poza...Trebuia sa ma sune, n-a mai facut-o. Probabil privirea mea patrunzatoare i-a plesnit una prin telefon....
Oare chiar ea era interesata...n-as baga mana in foc... Daca era ea interesata...atunci nu prea stie sa agate...Daca era doar o cartita in cautare de detalii despre mine, dorite de altcineva...hai sictir...

No comments:

Post a Comment