Monday, November 22, 2010

Mic Dejun cu tovarasii mei...cainii

Am plecat cu zorile la subrat spre Curtea de Arges. Era in jur de cinci cand am uschit-o din casa... Numa' bine caci mi-am uitat telefoanele...Mai aveam doar un sfert de drum sa ies din Bucuresti pe Autostrada...asta e...m-am intors. Le-am luat. Le-am injurat. Si ele pe mine...ca cica io's fraier de le-am uitat nu ele... Adevarul este ca nu am auzit sa aiba gura sa strige dupa natafleti...Aseara m-am pus la somn cam nemancat...dimineata m-am trezit cam hamesit...ca un...caine...Pe autostrada, la o benzinarie mol...n-am mai rezistat...am oprit sa-mi iau ceva de papa...ce sa fie...ce sa fie...pateuri cu branza...fornetti( asa se mai scrie? habar nu am)doua. mari...si un bounty...asa...de gust. nu ies bine din benzinarie, ma opresc la o masa afara. ce daca afara venea o ploaie de curgeau siroaie? si eu eram doar in tricou...merge si asa... Cum am pus punga de pateuri pe masa, m-au inconjurat fo...6 caini. p'orma 7. Pe varste. Doi puiuti spre adolescenta, doi-trei in floarea varstei si unul(apoi doi) parca mai...pensionari... Ce pana mea sa mai fac?Sa mananc singur...nu se cadea....sa plec de acolo...nu ma lasa sufletul...bine ma... v'ar coada plina de covrigi.... va dau...da mancati frumos...la unu o bucatica, mie o bucatica...uite asa, uite asa...nu mai pridideam sa astup gurile pretenilor cam latosi...s-a dus un pateu de parca n-a fost de cand lumea! iar cel de-al doilea...s-a dus si el dupa frasu' fara sa mai zica nimic...nici eu nu m-am saturat, nici potaile...da mancaram bai frate...mai ceva ca la restaurant...poate or fi zis si ei bogdaproste...Bounty nu le-am dat...nu stiam cum stau cu glicemia...
Salut!

No comments:

Post a Comment