Tuesday, November 2, 2010

Balsam natural cu aroma de satra

Se facea ca Ciuica nici acum nu mi-a adus masina de spalat la garsoniera. Se mai facea ca spal rufele cand apuc, la centru. Pe acelasi sistem se facea ca-mi tare place aerul si vremea din Curtea de Arges. M-am gandt chiar, ca daca tot am aer curat de munte, sa nu mai folosesc chimicale, aka balsam de rufe. Adica gospodinele, cel putin alea de prin reclame, dau bani grei pe balsam cu parfum de munte si aer curat, si eu care am achestiile astea doua la discretie...sa dau bani pe chimicale?Nu! mi-am lasat rufele de vineri pe sarma. sa se oxigeneze, sa prinda tot muntele in fibra lor...ai, m-am gandit sa le bag in casa. pe post de flori, sa-mi imbogateasca oxigenu' in camera. idee proasta.aerul meu de munte, de la fumul scos cu darnicie de sobele vecinilor ce stau la case, ei bine, balsamul meu de munte s-a transformat in altceva si acum toate hainele miros a...a....a..balsam cu aroma de satra...put a fum de mi-e rau...ce ma fac?
Published with Blogger-droid v1.6.3

No comments:

Post a Comment