Thursday, October 28, 2010

Bucatareli insomniace

Bate ceasul miezu' noptii, scartaie tzatzana...mintii...Bucataresc. Sunt singur. mi-as dori sa fie cu mine...dar mai bine nu zic. iar citeste cine nu trebuie. mai devreme, mult mai devreme am sorbit cu ochii inchisi dintr-un vin alb, intr-o sticla neagra. muiam in sticla o pana ratacita a ingerului meu si apoi asteptam sa mi se scurga stropii in gura. sa ma imbat din picaturi de vin alb dintr-o sticla neagra scurse de pe o pana de inger... n-au fost destule picaturi sau in pana s-a pierdut taria. cert e ca mi s-a facut foame...si sete...si pofta...pofta de...pofta de...e treaba mea ce pofta!Bucataresc. m-am saturat parca de bucatarit...si totusi de obicei bucataresc doar carnati in tigai si pireuri din fulgi...si totusi parca eu gatesc lumii intregi. as gati mai degraba salaturi din iubire si deserturi din dragoste. as bea apa din apa lunii si-as manca cucosi fripti la gratarul soarelui. sa fie cucosi cu ochi din alama si carne din boambe de tun. as inghiti dintr-o data durerea lumii doar s-o diger, s-o scap intr-un veceu si sa ragai bucurie. sa va imputesc pe toti cu ragaiala mea pentru tot restul vietii. Bucataresc. dintr-o punga de legume congelate si'un fo zece cartofi, plus doua cotlete fierte si-o maioneza veche imi fac salata boeuf. am legumele fierte, carnea fiarta si acum imbaiez cartofii. ma deranjeaza doar centrala si latratul cainilor. in fata am o cana mare cu vin aburind si'n ibric sade cuminte un mar ametit de vin, taiat in doua. e unu noaptea. bucataresc. imi fac salata boeuf. mai bine as gati iubire. ati manca? daca va constipa? ori poate iese iute de va ustura...pardon de expresie...curu'?bucataresc. scriu.mai bine tac in scris si beau. poate o sa mai gatesc si altceva. dar nu iubire. nu stim s'o mancam. doar ingerii poate mai stiu. pacat ca sunt acolo sus. bucataresc si ei?eu da. sa am pofta buna.pa.
Published with Blogger-droid v1.6.3

No comments:

Post a Comment