Saturday, October 2, 2010

Vorbe de betie

Am adunat penele tale, inger alb cu pene negre...am am adunat parfumul tau din toate ungherele lumii nevazute si de departe am simtit cum tu te intrupezi. In vis cand tu apari intreaga lume amorteste. Ma rup in doua sa te pot vedea din doua parti, sa-ti vad penele cazute din suflet, sa-ti respir privirile. Abia reusesc sa te vad, chiar si in vis inger alb cu pene negre, si-mi pare ca in trupul tau micut musteste pacatul, si-mi pare ca in ochii tai plange o lume intreaga. Nu-i cu putinta! Cum de nu-ti plesneste pielea micutului trup de atata dorinta, si-atata vointa? Fa-te vin sa te sorb pan'o sa mor, fa-te gheata sa mi te pun pe suflet pana-l racoresc. Fa-te o boala si-omoara-ma'ncet...Fii ce vrei tu, dar mai presus de toate...fii tu, inger alb cu pene negre...Un inger pacatos...

No comments:

Post a Comment