Tuesday, October 12, 2010

Ciudat

Pana si ingerul vine doar cand vrea el. Se uita peste umarul meu, dar nu se uita la mine si din atatea fraze posibile imi spune doar "buna", ori poate "pa". Ciudat cum ingerul asta ingereste asupra-mi doar cand vrea el, sau cand crede el ca e cazul, dar nu ma intreaba cand anume as avea nevoie totusi de-o minune. Si mai am impresia ca primavara-mi creata s-a cam suparat. Si-a ascuns strungareata sub o perdea de nori si de la departare ma lasa sa inghet. Nu tu raze de soare,nu tu zambete'n cer, nimi, nimic, nimic. Un mare nimic. Si eu care credeam...probabil credeam prost...Ce ingeri, ce primaveri...vin toamne si nu doamne, vin nori si nu sori....LA dracu cu parerile mele si gandurile mele. Degeaba m-am chinuit si-am subtiat pernele din garsoniera noptilor mele, lipidu-le pene doar, doar, vor zbura ziua... pe cer senin sa ma duca departe pe-un taram fericit... Departe de mine pare acum primavara si ingerul meu s-a dus...probabil...probabil unde? Habar nu am, oare pot sa cer altul? Mai Doamne, imi dai te rog un Inger neinceput? Imi dai te rog sa sorb dintr-o cana...roz? Daca roz tre sa fie viata, atunci viata-mi e naspa, n-am vazut rozul, n-am mirosit norii si nici in lacrimile nimanui nu mi-am inmuiat picioarele...Si pe buzele arse, arse de dorinte de mult n-a mai poposit...nici un fulg...E cam naspa Doamne ce se intampla pe aici...credeam ca este bine....credeam....credeam ca prostul...ca de obicei....Ce ingeri, ce primaveri? Pareri desarte...nimic...nimic...nimic.
Si tu nu mai citi, mergi pe drumul tau, marita-te vant, insoara-te luna, tu mergi pe drumul tau...

No comments:

Post a Comment