Wednesday, November 10, 2010

Eu.26.

Mai e un pic. ziua mea a trecut. m-au felicitat multi si multe. de la ingeri...la...oameni. mama m-a pupat prin telefon.ce daca?pupatura ei e ca si visul frumos.nu-l atingi.dar ramane in sufletul ei. am sunat-o eu de dimineata. trebuia sa-i multumesc. ei si tatalui meu. m-au facut, m-au crescut. m-au educat, mi-au fost aproape.ei si surorile.intotdeauna. bai flacai...va cam iubesc pentru asta. am primit urari. le-am simtit pe cele venite din suflet, dar si pe cele de complezenta.nu-i nimic. exist oricum. de 26 de ani calc pamantul in picioare si-i spun ca-l iubesc. sunt ani in care am copilarit. am crescut. am invatat. am ras, plans, m-am bucurat sau am suferit. sunt ani in care am invatat sa fac dragoste. ani in care am muncit.ani in care am suferit si am facut oameni sa sufere. am iubit si am fost iubit. 'oi mai iubi. poate voi mai fii iubit. cu siguranta. am inviat fara sa mor. am murit inca traind. am facut de toate, mai putin sa-mi uit familia, neamul, tara. am fost egoist si totusi am si m-am daruit. anul asta, de la 25 la 26, am pierdut doua joburi.mi-a parut rau.acum imi pare bine. am devenit voluntar de profesie in arges. am cunoscut oameni, nevoi, caractere si vise. visez cu ochii deschisi si visul prinde viata. am ingerul meu alb cu pene negre si o primavara care apare si dispare. am detoate, mai putin regrete. am trecut prin 26 de ani. nu regret nimic.nimic. trebuie sa cer iertare? Doar lui Dumnezeu. Sunt 26 de ani. Ai mei sunt toti. Multumesc. Noapte buna.
Published with Blogger-droid v1.6.3

No comments:

Post a Comment