Monday, October 12, 2009

Targul Auto- locul de nevizitat

Ieri am fost sa ma uit de masini la Autovit. Ma tot chinui de fo 3 ani sa-mi cumpar un harb de masina si niciodata nu strang suficienti bani. Dar eu incerc... Satul de anunturi pe net, ieri dimineata am luat una bucata cumnat si-am mers la Pomul Laudat, Autovit. Ce-am observat? Cand mergi spre Bobociaca, pe partea dreapta dai numai de...oameni colorati...nu le zic tigani ca intelegeti voi singuri. Dai de Garcea care se scarpina'n...pistol si scuipa seminte mai ceva decat un cultivator pe camp. Te plimbi pe langa zidurile targului si gasesti tot soiul de otomobile. De la bemeveuri mai vechi decat fabrica nemnteasca, tot soiul de rable inmatriculate pe Bulgaria(ieftine manca't'as ca-i criza)... De la loganuri, solenza, fieste, cliouri si alte d'astea pana la triciclete si seminte. in targ, dupa ce platesti regulamentar cei 3 ron beletu', dai de raiul masinilor nemtesti(eventual si japoneze). AUDI, BMW, PORSCHE, MERCEDES, TOYOTA etc. numa nume, numa firme si preturi de-ti vine rau(sau cel putin unui amarastean ca mine). Nu stiu cum sa face, dar si la astea tot minoritari stau la vanzare, gata sa-ti faca oferta vietii tale! (sau ma rog, teapa vietii tale). Nu poci ca sa te uiti bine la ele ca'n urechi iti razbate anuntul prietenos al uoficialilor cum ca, pe langa sambure da floare si bostan, acu' poti sa-ti lafai papilele insarcinate cu gustu' la un restaurant jmecher rau, unde guta-i la putere si micii se zvarcolesc fericiti alaturi de fleici si picioare de pui decedati. La desert, merge uns cu miere un cozonac unguresc facut ca la mama lu attila in cojmelie!
Dupa ce te saturi de admirat limuzine pe care oricum nu ai bani sa le cumperi, dai de vanzatorii de masinute cu preturi accesibile, sub 5000 de euroi, ocazii pe care mai bine le ratezi, decat sa profiti de ele!
Logane langa logane la preturi nesimtite totusi pentru ce stiu sa faca, langa logane ieftine ca braga, o braga dubioasa insa... cand jupanu negricios, doar ca te-ai uitat la masina lui(ma rog, vanduta de el), iti face o reducere de fo 900 de euro...parca-i cam pute gura lui, si motoru' masinii...zic...noah...
Pana la urma, am plecat dezamagit, de lipsa banilor in portofelul meu, dar mai ales de rai zdrentelor gasit la targ. sper sa ramana in gradina lor acolo, sa nu sara gardu' ca-i cam...nasol...

1 comment:

  1. Cate rable am vazut si eu pana sa imi faca aproape cadou un harb. Pana la urma am ajuns la opec corsa din 98 la 200 de euro +258 de pasaj de acte de platit luna asta. 300 de asigurare. Si jocul e facut.

    Spor la scris si la cautat masina.
    Iulia

    ReplyDelete