Friday, October 16, 2009

Masina Fantoma de la Milano

Anu' trecut eram la Milano. Da ma, am fost si eu la Milano. si de draguti ce-au fost altii, m-am certat cu gazda de acolo, de nu mai am unde ma duce. Lasa sa se duca altii...ce sa zic... Ma rog. eram la Milano. cu harta orasului in brate si pe ea incercuite locurile de maxim interes. Strada unde stateam, statia de metrou la care trebuia sa cobor ca sa ajung la strada incercuita unde stateam si linia de metrou pe care era incercuita statia la care trebuia sa cobor ca sa ajung la strada incercuita unde stateam.Acu' ati inteles? Bun!
No, intr-o zi am luat-o eu la piciorus prin Milano. Cat am mers pe bulevardu mare(ala pe la Dom, pe la alea-alea) a fost bine. eu smecher, am luat-o pe stradute, sa mai vaz si altceva. Si, ajung in fata la o bisericuta misto rau! Se lafaia Barbosu' in ea de frumoasa ce era! Ma uit pe harta, desi numele strazii era identic cu cel al pietei din Venetia, io pe harta n-o gaseam! si m-am chiorat...si m-am chiorat...nimic! Cand sa ridic capul din harta, ce sa vaz... Un fiat d'ala mic, (strada era un pic inclinata, de fapt era un mic bulevard inclinat), deci...un fiat d'ala mic, in loc sa stea si el ca ori ce fiat micut parcat, s-a gandit sa iasa din parcare ca'n reclama de la noi de la teveu, de pleaca masina la sarbatorirea a fo 20 de ani de firma importatoare! No, la ce petrecere pleca fiatu ala micut nu stiu, dar sa vedeti intamplareeee! Pleaca el de pe loc si, buf! buf! buf! intr-o masina de carat marfa! buf! pur si simplu! Noroc ca ala abia pleca de la stop. Buf! ala claxoneaza si se da jos! Al dreaq fiat, dupa ce ca l-a lovit, nici nu s-a dat de pe loc, sa se verifice reciproc la daune. Vine soferu de la marfar sa se ia cum e frumos de soferu neatent, si! Surpriza! Fiatu nu avea sofer!!! Asta se uita si nu-i vine sa creada! Se uita de jur-imprejur, o fi fo camera ascunsa! Ceva, o fi vreo... bai, nu era nimic! Impinge fiatu la parcare, asta nimic! buf! iar de masina:)) Se indragostise... ii placea bufuiala....soferu de la marfa...ramasese interzis! a scos din masina o bucata mica de lemn sau ceva de genul, de i-a pus la roata fiatului, sa-i potoleasca pofta de buf(uiala), pardon, iubire! A plecat bagandu-si obiectul muncii in prostalaul sau prostaloaica de-o uita sa traga si frana de mana la fiat...si asta se indragostise...

No comments:

Post a Comment