Tuesday, November 3, 2009

Piata Crangasi, Raiul minoritarilor si al hotilor la kil

Dimineata, cu voie sau...mai putina buna-voie am mers la Piata Crangasi sa cumpar cartofi, ceapa, varza, usturoi. Nu singur ci cu...Miss E. Bun. Varza 1ron. Nu cumva sa vrei sa si alegi, ca nu te lasa nici dreaq! Cand vad ca nici nu cumperi sute de kg ci doar fo 6-10 verze...Ai rupt-o in fericire! Abia, abia am gasit! Un vanzator imi arata o varza exact cum i-am cerut. Ok. Cumpar! Incepe sa ia altele si vroia sa le puna direct in sacosa. Nu,nu! Sa le vad si eu! Imi ia varza inapoi. Nu se poate! N-o sa va dea nimeni asa! Neneeee!!! Ti le si platesc ma! Nu-i pomana! Nimic!
Nu-i bai! Mai caut! Gasesc altul. Numar de DB, varza de Turcia! Cum mi-am dat seama? Aveau venele alea la baza groase cat destu', indiferent de marime...Eo la geologie...parca am invatat altceva...
Gasesc, cumpar. Nu-s chiar cele mai cele verze...da au o foaie...numa buna de sarmale!
Bun! Am luat varza, hai dupa cartofi!
Ma uit, ma uit...peste tot aceiasi cartofi. La sacotei. Dau sa iau unul de cartofi albi si unul de cartofi rosii. Mi-i pune pe cantar, 25 de kg! Ma sa fie masa a dreaq! Asa grei? Doar eu ii pusesem pe cantar si numa 25 de kg nu-mi inspirau...
Ma uit cum ii cantarise. Cantarul cu diviziuni din 10 in 10 kg si diviziuni mai mici la kg. Omul, foarte relaxat pusese fieratania aia intre dviziunea de 10 si 20 de kg... Ma sa fie!
Domne', e o problema la cantar!
Nu e!
Uita-te bine! E!
Unde?
Ii arat, muta la 20 de kg si! Surpriza! Din 25 de kg, se facusera 21! 4 kg furate dintr-o singura miscare! 4 ron! Ala, se uita cica mirat, si nu intelegea saracu ce s-a intamplat... Nu-i nimic, am inteles eu! In mata de ciorditor la kil!
Concluzie... Feriti-va de Piata Crangasi. Locul e de groaza!!!! Si ciorile croncane tare....

No comments:

Post a Comment