Monday, November 9, 2009

Un meci nebun cum n-a mai fost altul


V-am zis de vineri, dar nu am simtit ca va inghesuiti sa veniti sambata pe Tei sa vedeti un meci de rugby de calitate si o vedeta incontestabila in actiune, adica EU! Voi ati pierdut! Ce-ati pierdut? Un joc nebun, nebun cum n-am mai avut de mult!!!

Sportul Studentesc(echipa mea) vs. RC Martelli Buzau. Un meci contand pentru Cupa Romaniei la Rugby.
Ideea e cam asa... La Buzau au plecat cativa colegi de la echipa si acum apara culorile clubului din Buzau. Apara pe dreaq! Sunt platiti mai bine, atat. Ma rog, noi, cativa nebuni, ne permitem sa mai jucam rugby doar din placere... AVE!

Intalnirea precedenta a avut loc pe terenul lor. O ploaie ingrozitoare si un teren aproape impracticabil au ajutat atunci echipa buzoiana sa ne surclaseze. Parca aveti si un comentariu de la acea partida. Bun!
De data aceasta, terenul a fost numai bun de jucat rugby! Inainte de meci ne-am incurajat reciproc, am incercat sa intelegem ce echipa avem in fata. Am reusit asta si, am avut o prima repriza nebuna, nebuna! Le-am dat 3 eseuri, din care unul marcat de mine!(2 eseuri in 2 etape consecutive...mmmmm). Pauza a venit salvatoare pentru ambele echipe. Incrancenarea din teren ne marca fizic...
Dupa pauza, pe fondul unei oboseli premature a Sportului, precum si o relaxare la fel de neavenita, precum si datorita multiplelor schimbari efectuate de buzoine si pe fondul mutarilor insuficiente facute de noi, Buzau a inceput sa ne pune probleme din ce in ce mai des. Pe finalul partidei arbitrajul a inceput sa ofere motive de nervozitate din partea jucatorilor. Eu personal, abia am scapat de la un galben, de la acelasi arbitru care m-a ingalbenit si ultima data cand ne-a arbitrat, in jocul cu Grivita de acum vreo....3 saptamani, contand tot pentru Cupa Romaniei. Trecand peste acest mic incident personal, finalul meciului ne-a gasit "in genunchi". O degringolada destul de mare in atacul dar si in apararea noastra a permis buzoienilor sa ne marce trei eseuri, doua dintre ele din partea unor jucatori cu aproape 100 de ani de viata adunata!!!  In ultimele secunde, dupa marcarea celui de-al treilea eseu pentru oaspeti, transformeorul lor, Nitu, a ratat incredibil o transformare si scorul final a fost de 21-19 pentru echipa din Tei, Sportul Studentesc!
Viitoare etapa a Cupei Romaniei programeaza un meci in care studentii sunt curiosi ce surprize neplacute la poate rezerva Mustata Manolache-seful echipei Metrorex, adversara de Sambata ce sta sa vina a Studentilor. Meciul se va desfasura pe Stadionul de la Ciurel, langa Crangasi. Va asteptam.!!!
De la fata jocului, a transmis in direct.... 

No comments:

Post a Comment