Monday, January 18, 2010

Trendsetterii au decis, flacara violeta noul musthave al omenirii!!!

Da. Geoana end co. au ajuns trendsetteri. Si eu au decis. Violetul, flacara violeta e un must have pentru orice candidat slab, pentru ori ce agarici dornic de afirmare sau pentru cuceri ce pareau altfel imposibile. M-am mai gandit si...cred ca adopt moda!

-Fes violet(cu model de flacari): ma prinde culoarea, ma apara de ninsori-ba chiar s-ar putea sa nu ninga in jurul meu de frica culorii spiritiste si, mai ales, imi va apara creierul genial de atacurile invidiosilor!

-Cravata violeta. daca i-a mers lu Baselu sa iasa presedinte...macar redactor sef tot ma face si pe mine, c'o bag in masa altfel! o vopsesc!

-Chiloti violeti. Imi vor face instrumentu o flacara mereu arzanda si-mi va face si rost da gagici dornice sa stinga flacara...Eh...sunt genial!

-Hartie igienica violeta. imi va regla tranzitul intestinal ca nimic altceva...de bucurie ca va fi sters cu flacara violeta...fundul va fi foarte ascultator...intelegi voi ce zic...eh...

-Portofel violet. Cred ca v-ati prins. Mi se vor impuia banii in el de o sa-i intorc cu lopata in seiful meu, cum altfel...violet!

-Pix! Voi avea un condei....Tuca...hir i come!

Ati inteles? v-am facut!

1 comment:

  1. Tata, dreptate ai, dar e cineva cu mai multe avantaje. Violeta nu te cheama, tate nu ai. Nu mai zic mai mult, ca poate vede vreun ochi violet si ma violetesc de tot.

    ReplyDelete