Friday, January 29, 2010

Ink

Cand nu-s plecat in "delegatii" si ma hodinesc in propriul pat de acasa, imi place sa ma uit la doua emisiuni. LA Ink si Miami Ink. Pe scurt, Arta Tatuajelor.
Nicaieri la noi nu am vazut tatuaje de o asemenea frumusete, excelenta realizare sau motive folosite. Ma uit cum oameni de tot soiul vin si aleg sa fie tatuati de unul dintre "Artisti". Nu le zice nimeni ca-s tatuatori, ci Artisti. Ce-i drept, nu-i poti contrazice. Felul in care fac tatuajele, atentia acordata clientilor, felul lor de a fi si pasiunea lor se citeste in fiecare cm de tatuaj realizat.
De asemenea, raman la fel de uimit cand vad motivele si situatiile care au stat la inceputul ideii de tatuare.
E drept vorbim de SUA. O tara de oameni "veseli"...dar totusi...
"Tribut", "Respect", "Amintire", "Iubire", "Sansa", "Viata", "Credinta", "Stare". Cred ca sunt principalele motive pe care le-am auzit in aceste doua super emisiuni.
Nimeni nu-si face un dragon, "ca'i smecherie". Nimeni nu-si tatueaza o sirena cu o cerneala de calimara, c'asa se tatua bunicu'.

Artistii pun intrebari, si de cele mai multe ori de la ideile clietilor ei realizeaza niste modele mult mai interesante, superbe.
Cred ca m-as da pe mana lor fara regret spre a fi tatuat. In Romania inca ezit. 
De-a lungul timpului am avut mai multe idei de tatuaje. Pana la urma am rams cu putine, dar trainice.
Un cap de dac si unul de roman. Un cap de dac alaturi de un steag dacic. Mi-ar placea sa gasesc undeva alfabetul dac, as avea niste lucruri de insemnat omul. Portretul lui Mihai Viteazu si cel al lui Stefan cel Mare nu mi-ar fi nici ele neplacute, din contra. Ideea de baza? Sunt roman. Ma mandresc cu asta, ma simt bine in pielea mea oriunde. Probleme?

2 comments:

  1. si tot americanii astia isi fac tatuaje comemorative pe fund

    ReplyDelete
  2. Cred ca vedem emisiuni diferite...eu pe fund n-am vazut pe nimeni pana acum sa se tatueze. Pe spate, pe picioare, pe brate...da...
    tu la ce zici ca te uiti?

    ReplyDelete