Thursday, February 4, 2010

Imi fata vaca! Pe facebook!

Dadu strechea'n mine! Imi facui cont pe facebook doar ca sa ma pot juca Farmville. Si Surpriza! Azi imi fata vaca! Asa pe nepuse masa frateee! Ma dusei sa le dau la rumegatoare de mancare iaca niste iarba, niste d'astea...si-mi zbiera ala mic roz si cu gura mare prin batatura de nu-mi mai auzeam nici pinguinii!
Noah...cum tanjesc la o ferma in realitate...macar in virtual sa ma pot numi JR de Tamagao! Si ma apucai...cu mici poticneli de asezat brazda'n spatiul fermei sau temerea ca eu nu o sa am niciodata suficiente vaci, cat sa scot si bani cu ele. Noroc ca astea virtuale macar nu se caca, pardon, baliga, sa-mi imputa internetu... Desi...odata baligat...inseamna ca e si ingrasat...deci ar trebui sa creasca mare si deasa o conexiune de toata bucuria! Da ma rog...
Cum ma facui eu fermier, am descoperit ca nici pe ai mei colegi nu i-a ocolit virusu, ba chiar sunt pe profit si-s mari agricultori!
Poietesa Sontica, colega calin, a lu' Vaduva nu lipseste nici ea... Dar varful varfurilor si boierul boierilor...ci'n sa fie? ci'n sa fie?
Dom Derector de la fabrica jurnalu'. Onor domn S.S. Boieru e tot boier si-are porumbu fidel! Creste vaca/creste porcu/ pasarea ingrasa omu!(mai-mai!)
Ce sa mai cultiv, pe cine sa mai iau de vecin? da cine ma mai cadoriseste c'o vaca? da' daca le-oi da eu? Mi-or da si ei? da daca le muncesc la fimra si le alung ba vulpile, ba scarciobii, ba moliile si ciorile...or fi si ei salon sa faca la fel?

Da boier ca dom'nu S...oi ajunge? Ca-s abia pe la nivelul 20 si el pe la 40 si...
Grea viata cu ferma asta...odata n-am cules dovlecii la timp...se facura una cu pamantu...pierdui bani., valoare...de investitia mea s-a ales prafu!
Am combina, saditoare, culegatoare...da...e mai rau ca'n romanica! te rupe motorina vere! Ajungi sa dai tot la sapa manual...te urci'n pomi sa culegi roadili...mai cazi dreaqu! de-ti rupi vreun dest in mouse!
Ca sa nu mai zic ca mai nou...vacili mele alea mici, atrag atentia la colegi...si cica se apuca si ei de vacarit porcu pe facebook...sa fie si ei fermieri in randu lumii...uite asa o sa scada preturili...si nici un dreaq n-o sa mai fac cu gradina mea! boieru e tot boier...saracu e tot sarac....(mai-mai!)
PeSe: Poate-mi fata si pinguinu! Capra n-are cum, doar daca o arde porcu...ca-s cate unu d'un fel...
Da poate-i fata renii lui Nea S...al dreaq de nu-i cer si eo un pui!!!

No comments:

Post a Comment