Thursday, February 25, 2010

Romanii reprezentati in parlamentul maghiar

 Ce-mi citesc ochii pe Mediafax...
Autorităţile de la Bucureşti doresc ca în Parlamentul ungar să fie reprezentată cât mai rapid şi comunitatea românească şi ca situaţiile de "etnobusiness", în care o minoritate este reprezentată de persoane care nici măcar nu cunosc limba acelei comunităţi, să fie eliminate, a declarat premierul Boc.

El a precizat că aceste solicitări au fost transmise preşedintelui ungar, Laszlo Solyom, la întâlnirea pe care a avut-o cu acesta la Budapesta, cu ocazia reuniunii şefilor de stat şi de guvern din centrul şi estul Europei.

"Am discutat, inclusiv la intâlnirea pe care am avut-o cu preşedintele Republicii Ungaria, această temă de susţinere şi de sprijin instituţional al comunităţii româneşti din Ungaria. Am abordat problema unor demersuri rapide şi punctuale pentru ca reprezentarea minorităţilor naţionale să fie realizată şi în Parlamentul Ungariei, potrivit prevederilor constituţionale, decizie care trebuie să fie implementată.

"Am discutat, inclusiv la intâlnirea pe care am avut-o cu preşedintele Republicii Ungaria, această temă de susţinere şi de sprijin instituţional al comunităţii româneşti din Ungaria. Am abordat problema unor demersuri rapide şi punctuale pentru
ca reprezentarea minorităţilor naţionale să fie realizată şi în Parlamentul Ungariei, potrivit prevederilor constituţionale, decizie care trebuie să fie implementată.

Integral pe medifax.ro 


Ma sa nu le fie cu deochi! Poate chiar s-au pus pe treaba!!!

No comments:

Post a Comment