Tuesday, December 15, 2009

Ce-mi doresc eu mie, pentru ungurime...

Ma tot uit pe blogul lui Dan Tanasa. Ma tot uit prin media, ma tot uit pe unde pot... si ma iau durerile de inima, sa nu mai zic de suflet. Mai am din cand ocazia sa vorbesc cu romani din secuime sau despre romanii din secuime, si atunci imi vine sa plang.
De atatea secole romanii in Ardealul lor, in patria lor stau drepti in fata maghiarilor. Niste unii veniti cu carnea sub saua cailor, de prin stepele asiei. am inteles ca istoria e uneori dureroasa sau nedreapta, ca altfel erau vremurile cand martirizau mii de romani pentru dorinta de a putea trai in tara lor. Am invatat ca multi de-ai nostri, romani, dar si mai multi de-ai ungurilor au fost sunt si vor fi curve. Sa fiti blestemati!!!! Dar ma mai inteles ceva. Putinii astia maghiari care conduc in Covasna, in Harghita, chiar si in Mures...sunt doar cu o geana mai destepti decat restul prostilor pe care-i duc de nas. Maghiari sunt in tot Ardealul, in toata Transilvania, dar nicaieri nu-s problemele din astea 3 judete. De ce? Pai e simplu.
1. BANII!!! Banii care vin sunt dijmuiti si impartiti dupa bunul plac al lu Marko si neamu lui Sandor si cine dracu mai e pe acolo. La omul de rand ajung prea putini bani. Nu se face mai nimic in judete, nici macar drumuri, nimic. Pentru ca daca s-ar pface investitii si nivelul de trai ar creste in zona, nu s-ar mai uita nici dracu, cat de maghiar ar fi el, la ce mananca astia de la udmr, pcm si ce mai au ei pe acolo. Cand ai burtica goala...esti usor de dus de nas
2. Lasitatea. Sunt atatia romani acolo care sufera. Iar noi astia, restul, cei care o ducem bine...ne doare la basca. Suntem lasi. Politicienii nostri sunt lais is nu fac nimic. Sa nu-i supere pe unguri. BA!!! Sambata in discoteci la noi se aduna mai multi decat sunt ungurii in ungaria! De ce dracu ne este frica? In UE suntem si noi si ei!!!
3. Bai ungurilor din romania. secui sau cum va ziceti. cum vi se zice voua in ungaria? ei? dc nu stiti, va zic eu alta data...dc ma rugati frumos...

De ce am scris blogul asta? Pentru ca ma ia capul uneori. Si-mi pare rau ca nu-s un virus, sa ma duc pe la cine stiu eu...

No comments:

Post a Comment