Thursday, December 24, 2009

Craciun fericit!!!

Ho!ho!Ho! Pe anul acesta, cred ca tocmai va scriu ultima postare. Plec in vacanta cum s-ar spune. E Ajunul Craciunului. Am dat cateva mici daruri familiei impreuna cu Miss E. Vine un an nou si mai ales, maine e Ziua de Craciun. Unii zic ca e Sfanta. Eu zic ca noi o sfintim, prin ce suntem ,prin ce facem ,prin ce vrem sa spunem si sa aratam lumii. Eu, din pacate, am sfintit-o doar pe jumate. Am injurat mult zilele astea, am pacatuit, am facut tampenii. Iarta-ma Doamne ca nu-ti Sfintesc Ziua. Iarta-ma pentru toate pacatele, pe mine, pe ai mei, pe prieteni, pe Romani, pe Romania, animale si restul lumii. Iarta-na! Pacatosi suntem! Si tu ne ierti mereu, Esti Bun cu noi Doamne!
Va doresc tot ce va doriti voi, dar sa fie de bine! Va doresc tot ce-mi doriti si voi mie, daca e de bine, caci daca e de rau, mai bine sa nu mai doriti! Craciun Fericit! La multi ani! Ne vedem la anul! 2010!

No comments:

Post a Comment