Friday, December 18, 2009

Masina din capul romanilor

Recunosc. Nu as iesi cu masina pe vremea asta...sub nici o forma.
1. N-am experienta.
2. Nu vreau sa fac experienta pe vreme de asta.
3. Sunt destui nebuni pe sosele, eu nu mai am loc.
4. Nu am anvelope de iarna, nici bani pt unele bune.

Eu m-a scos din ecuatie, pot vorbi liber de ce vad pe strazi.
Transportul in comun n-a omorat inca pe nimeni, nu vad dc "soferii" il evita. De ce prefera sa-si riste viata, masina etc doar ca sa nu-[i mi[te curul din ma[ina personala. Pe soferii de firme ii inteleg, pe astia "particulari nu". Nu inteleg cum pe vremuri d'astea nu pricep de ce vad pe sosele toate janghinele, toate vechiturile, toate masinile cu motoare de masini de cusut. eu uc loganul nu ies, in schimb am vazut ieri un TICO cu mamaliga in geam la aviatorilor. Permiteti-mi sa-l consider pe sofer Inconstient.
Azi, in parcarea din fata blocului meu un alt TICO. Reusise propretaru sa dea jos doar zapada de pe parbrizul din fata. In rest, ziceai ca si-a parcat masina intr-un munte de gheata si zapada. Conditiile de trafic si atmosferice, banuiesc ca le stiti. A plecat si asta cu masina. Si intreb. DE CE???

La statia de tramvai de la Piata Sudului, un bodyguard mai trecut de prima varsta, putin machit turuia apocaliptic. PE Vacaresti, tramvaiul 34 e blocat. S-au pus masinile pe sina si au ramas intepenite, au murit. E 34 blocat! Asa ceva n0am mai vazut!!! E blocat pe Vacaresti 34! Si repeta ca un nebun in desert aceleasi doua-trei fraze. Exceptand pileala, omul exprima pana la urma un fapt real, 34 era blocat. De soferii inconstienti. De ce? Nu mai ibne mergeau cu metroul, cu 34? E mult mai rapid, poate si mai economic. Nu te doare capul. Si totusi... raman in trafic, le crapa masina in frig, blocheaza orasul, tara, mor de inima rea prin masini, dar soferii romani nu si-ar misca nici buca stanga, si in nici un caz pe cea dreapta de pe scaun. de ce?


Inca un "De ce?". Ma fratilor. Nu va cearta nimeni daca mai si comentati pe blog. E dreptul vostru...

No comments:

Post a Comment