Wednesday, December 16, 2009

Doamna si cainele strazii

Neata! Poate imi fac o deprindere, sau poate viata ma trage de maneca mai cu inteles decat inainte...Nu stiu, dar vad tot felul de lucruri.
Azi de exemplu, pe cand eram inca in cartier, langa o ghereta de ziare, am  vazut o chestie banala poate, dar care pe mine m-a luminat. De fiecare data cand trec pe langa ghereta, cateaua e acolo. Seamana cu un caine de turma australian, d'ala de-am vazut eu pe Discovery, pe Animal Planet. E gri deschis cu un o pata neagra la un ochi, si inca cateva pete si pe restul corpului. Nu pot nici sa zic ca imi place, dar nici nu-mi displace. E un caine, si astia...imi plac toti!
Astazi, cand treceam prin "ograda" ei am observat ca e imbracata. Da, imbracata. Am pus titlul postarii "Doamna si cainele strazii". Cainele...v-am povestit. Doamna...o fi Doamna sau Domn, dar pentru mine, fara sa stiu cine este, fara dar si fara poate este un mare om. A facut un gest atat de simplu si totusi... Cateaua aia a primit drept haina o fosta haina de dama bleu, mai grosuta. Foarte ingenios, binefacatorul i-a pus-o pe spate si pe burtica i-a legat manecile. Pare aproape o haina special facuta pentru catea. Nu m-as hazarda sa spun ca e fericita cu echipamentul asta...Dar imi place sa cred ca Da. Cum s-ar zice...i-a facut Doamna sau Domnul Sarbatorile mai fericite.

No comments:

Post a Comment