Tuesday, September 7, 2010

Ce-i mai bun pentru barbati...

Cu putinii banuti care-i mai am, de cand am venit la Curtea de Arges, imi cumpar ce mai e nevoie pe la o gospodarie cat de cat...na...Azi pe langa fulgi de cartofi, lapte, rosii si cartofi....zic sa iau si un detergent de vase...ca na...doar nu folosesc dintr-acelea de unica folosinta... Drept urmare...intru in magazin...cer d'aia, d'aia, d'aia si detergent de vase. De care aveti? Pur. Bun. Un pur, de care e mai bun. Se uita la mine si-mi aduce pur cu protectie pentru unghii si maini...In caz ca iesti dat(a) cu oja, sa nu se strice bucuria... Problema mea...la ce dracu mi-a dat d'asta protector pentru ungii? Lungi nu le tin, in gat nu mi le bag de ciuda,...un aloie viera...ceva cu uischi...ceva mai...barbatesc...pur cu bere...nu au? Dar pur cu coniac? Sa stim naibili o treaba...ce-i de dama, e de dama, ce-i pentru noi astia masculii...sa fie pentru masculi....zic...

No comments:

Post a Comment