Wednesday, September 22, 2010

Insomnii

Privesc tavanul.Intunecat. Ma uit prin camera. E bezna. Perna se plange ca i-am facut cucuie de cat am dat cu capaul in ea. Cealalta perna bazaie si ea, cica sunt un insensibil dc nu adorm la cat de draguta este ea cu capul meu. E bezna in camera si totusi prin pleoape parca imi curg valuri de lumina.Nu am somn. Abia am atipit, si doar dupa ce l-am amenintat pe Mos Ene ca ori vine, ori o iau pe masa si o fac suport de rufe, caci Ciuica nu mai vine...Am insomnii. Ceva parca ma gadila in urechi...ceva parca imi canta...bello e imposibile....care bello ca nu am mai vazut bello de cand eram vanat la ochi de vedeam totul in mov precum flacara violeta. Oare mai arde pe undeva? Sa-mi arda si mie cineva nesomnul pe rug. Am insomnii.
Published with Blogger-droid v1.5.9

No comments:

Post a Comment