Friday, September 24, 2010

Mi-e dor de spuma laptelui...mi-e dor...

M-am trezit greu, m-am trezit visand cu ochii deschisi mai bine decat in marele canion al somnului. M-am trezit si brusc am simtit nevoia sa ies pe balcon, sa iau aer. Sa vad lumea. Lumea pe care azi o vad intre clipiri de pleoape si poate maine...nu...M-am trezit dandu-mi seama de cate lucruri imi e dor. V-ati trezit vreodata gandindu-va ca va este dor si de spuma laptelui? Ori poate de pielita aceea pe care o capata laptele fierbinte daca nu-i zgandarit si-i lasat in plata lui? Ei bine...pana si de pielita aia imi era dor. Aproape o luna de stat in Curtea de Arges. Aproape o luna de cand Dumnezeu m-a adus aici, sa incerc drumuri noi, lucruri noi...Si mi-am dat seama cat imi e de dor...De mama si de tata, dor de surori, dor de mine cel fericit. Dor de nepotul care acum creste si trebuie sa-i taiem motul...Si totusi, la Curtea de Arges e bine. Nu-i de colea sa gasesti pene de inger, pene de inger negru, oameni buni, copii pe care nu te lasa inima sa nu vrei sa-i ajuti, locuri, case, vise...
Mi-era dor de spuma laptelui...Am primit ieri o sticla de 2 litri cu lapte de tara, de la tata vacii ma...M-am saturat in nici o luna de lapte care nici cand da in foc nu face spuma, de lapte cu gust de apa, de lapte cu termen de valabilitate pana la jumatatea lui 2011. Si cred ca la fel cum e laptele asta, asa sunt din pacate si multi oameni pe care i-am intalnit in viata, chiar si aici. La prima vedere albi, curati, cu termen de omenie aparent valabil...aparent, si-au falsificat singuri data expirarii pe ambalaj...Mi-e greu sa fac bine si sa primesc rau, si nu pot raspunde la fel...intorc obrazul. Barbosule, tu Ala de Sus, macar TU ii vezi Ma? Ai tu grija de ei, daca ma ocup eu zici ca's naspa...Nema Raiul...Si parca as vrea sa avem timp o vesnicie sa te tin de vorba... Sa-ti spun si tie ce dor mi-era de spuma laptelui...Mi-ai dat Tu Doamne aproape 26 de ani, multe zile cu pacate... Mai da-mi Doamne, dar nu-mi da fara mama, fara tata, fara surori...fara nepot si nu-mi da Ma fara spuma laptelui...Si vezi ca poate-mi pui si-o toarta la cana...sa nu beau stramb din laptele vietii...Mi-e dor Ma de spuma laptelui vietii...

No comments:

Post a Comment