Wednesday, September 22, 2010

Si Ciuica nu mai suna

Aci la Curtea de Arges, unde cu onor trebuie sa respir vreo patru luni, nu m-ar deranja sa fie chiar mai multe mai ales ca... dar... e alta poveste, locuiesc, cum v-am mai spus, intr-o garsoniera. Dupa ce ca propretaru ma jupoaie de bani, n-am nici macar masina de spalat... Da trebuie sa fiu atent ca-i place curatenia si cine stie cand apare... Sincer...mi se...dar nu-i frumos ce vreau sa zic...Cert este ca am ajuns la concluzia ca nu mi-ar strica o vizita azi in Plus, mai ales ca s-a indurat un om de toata stima si m-a ajutat cu locatia, de mi-am spalat si eu neste lucruri personale...Camasi, tricouri, blugi, sosete, underwear...d'astea...fo doua sacosi...una de plus si una verde...Va zic culorile ca nu le stiu capacitatea de portbagaj... Cert este ca, cu cele doua sacosi spalate si imparfumate cu lenoru la 2 litri cumparat cu mare dificultate dimineata caci...cine dreaq avea in cap inainte de mutatu' singur asa ceva in cap...si nici vanzatoarele nu mi-au usurat munca ca noah...sa-mi bag nasu in fo 5-6 modele...ce-i mare graba...si mai dadui si 15.50 lei cand in plus e 12.50...mama lor de hoti!!!Deci, cu boarfele spalate si bagate in portbagaj,,,jap la plus! iau de acolo mr proper cu levantica, sa-mi puta bine gresia si faianta...nu stiu dc merge si pe parchet d'ala din hartie...sua ma rog, d'asta nou, subtire...Iar spalator de podele, un sapun, fo doo pungi de musli cu ciocolata...hrana mea de dimineata, niste un soi de laptic la punga ca-i mai ieftin si salariul s-a cam dus...o punga sa car astea si...tamtaaaam 10 umerase! Alnaibili! puteam sa iau si carlige, da am uitat...batranetea... platesc o poala de bani pe astea si o apa plata la 5 litri(uitata si acum in portbagaj impreuna cu lenoru meu la sticla verde). Ajung acasa si nici nu ma dezbrac si ma apuc emotionat sa innod inca o sarma pe suportul din balcon...ca am doar o sarma si e mica pentru nevoile unui asa om...mare... Ma apuc sa pun pe umerase, intind cele doua perechi de blugi si trei prosoape, si cand sa prind pe noua sarma hainele de umeras, fo 12...se rupe suportu!!! MAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Lasai doar prosoapele si blugii si restul....improvizatie...o sarma mai jos in balcon de sosete si chiloti si un profil d'ala in U de aluminiu legat cu sfoara data de acelasi om cu suflet bun pentru umerase...Zic repede, sun proprietarul ca sigur vine repede la cati bani ii dau...surpriza... Gogu Ciuica nu raspunde la tilifon...Acu...cum nu raspunde el, sa nu-i mai dau nici eu banii de chirie??? Sau sa-l pun sa ma despagubeasca ca-mi racesc camasile cum ating cu manecile de podeaua balconului??? Vreau sarme de rufeeeee!!!! Acum!!!

No comments:

Post a Comment