Sunday, September 19, 2010

La miezul noptii

E prima data cand ploua la Curtea de Arges, de cand am venit eu. Si seamana ploaia asa de tare cu imaginea mea...De dupa termopane n-am auzt cuma inceput ploaia, cum nu-i vad pe oameni de dupa perdeaua de vise. Am vazut doar cum prin geamurile casei intra explozii de lumina, precum in mintea mea mai intra realitatea...Si apoi curios am deschis termopanul, cum am dat la o parte perdeaua...de vise. si atunci am vazut cum cade ploaia, precum oamenii urcati pe piedestaluri, si am capatat senzatia ca paiele din sura mi s-au aprins de la caldura unei flacari prea puternice, dar false, si toropeala zilelor cu soare cristalin nu ascundea decat frumusetea falsa a unor ziduri goale zugravite cu autocolante in imagini cu icoane. pacat.
Published with Blogger-droid v1.5.8

No comments:

Post a Comment