Sunday, September 27, 2009

Anunturi, anunturi...

SINGUR 33/1.72/80 kg, cu caracter deosebit, romantic si sincer, caut s-mi doresc o d-ra draguta si virgina pt. o rel. stabila bazata pe iubire, sinceritate; 0754.xxx.xxx

AM ideea si cred ca jumatatrea mea mai exista, cu calitati de sotie adevarata (iubitoare, gospodina, fidela, sincera, nepretentioasa- nematerialista). Eu ca sot iti voi indeplini respectuos aceleasi calitati, maxim 40 ani si provincia, seriozitate maxima; 0769.xxx.xxx


ASISTENTA medicala, 40 de ani, 1,60/58 kg, fara copii, Bucuresti, doresc casatorie cu cetatean strain, evreu, cu un caracter frumos, exclus aventura, seriozitate; 0735.xxx.xxx


BARBAT de 30 ani, caut doamna sau domnisoara pentru extra relatie, sunt brunet, ochi albastrii, 1,75 si locuiesc in Bucuresti, nu sunt patron si nici foarte bogat, sunt un om normal; 0726.xxx.xxx


CAUT partenera de viata draguta, modesta, fara obligatii, fara locuinta, eventual fara serviciu, minim 30-40 ani, fara inhibitii in amor total, exclus anal. Am 50 ani, locuiwsc in sector 5, sunt roman, tandru, copilaros, relatie pt. totdeauna. Exclus barbatii si aventurierele de o noapte; 0732.xxx.xxx


DOAMNA, 51 ani, 1,60/67kg, curata, serioasa, sincera, onesta, gospodina, fara obligatii, draguta, caut barbat maxim 57 ani ptr. relatie serioasa, eventual casatorie, numai cetatean stabilit in alta tara, exclus aventuri; 0762.xxx.xxx

No comments:

Post a Comment