Friday, September 18, 2009

Fotografii...altfel...

Mi-am facut cateva fotografii. Pentru diferite...chestii. Lucian, colegul cu pixelii o fotografia pe Luminita. Si, uitandu-ma, ma intrebam. Daca pozarul ar fi Dumnezeu, cum am poza? Am incerca sa-I parem buni, umili, L-am sfida? Pe fotografia Lui, s-ar vedea pacatele noastre? Am zambi? Am fi tristi? L-am putea privi in ochi?

Dar diavolul?
Cum i-am poza?Ce atitudine am avea? Infricosati? Urati? Disperati? Veseli? Am vrea sa pozam de buna voie?

Zi de zi pozam. Suntem fotografiati. Particule infime din lumea asta mare, ne vedem modele imense. Si lacrimile noastre le vedem cascade, si rasul nostru, tunet in univers! Pozam in buni sau rai, destepti sau prosti, idoli sau muti. Maine, ce va fi? Ce pixeli ne vor prinde iar suflul?

1 comment:

  1. Dar ce filozof ai devenit de cand te-a pozat artistic Lucian. Si parca si poetic...
    Dar unde sunt pozele alea, arată-ne si noua o mostra de fotogenia matale...

    ReplyDelete