Sunday, September 27, 2009

A invins Baia Mare! Rugby-ul pulseaza din nou!

Ole!Ole!Ole! De mii de ori Ole!
Baia Mare este noua Campioana a Romaniei la Rugby!!! Aseara, in finala a Trecut de Steaua Bucuresti! Un vis trait pana la capat!

Cu cateva ore mai devreme jucasem in Sportul Studentesc-Pitesti. I-am batut la socr de bere, ceva in genul la...63-0. Asta e. Cinste noua, cinste lor! Era un meci, parte din micul meu vis de rugby. Sa pot juca macar aici, daca mai departe nu am vrut, nu s-a putut ori nu s-a dorit sa ajung. Pot insa sa ma laud ca fac sport si nu oricare ci Rugby! Cel mai frumos! cu o echipa de oameni si oameni, toti baieti de caracter. Dar asta e o alta poveste. E doar un vis mic. Vreau sa scriu insa despre un vis mai mare! Venit tocmai de la Baia Mare!
Ce ma leaga pe mine practic de Baia Mare? Nimic! Sentimental insa sunt mai multe lucruri. Primul-Maramures(plai cu flori)-ua din zonele mele preferate ale tarii. Imi plac oamenii de acolo, muzica, glia, imi plac muntii, traditiile, obiceiuri. Imi place Maramuresul cum imi place Ardealul.
Sentimental ce ma mai leaga?
O sa radeti. Il cheama Ene. Nu Mos Ene ci, Constantin Ene. Numarul 8 de la Baia Mare. Fost coleg de echipa cu mine pe la Zimbrii, pe la Metrorex. Nu am mai vorbit cu el de ani buni. Ii retin doar figura si numele. Si mai retin ceva. A avut curaj sa-si duca visul pana la capat. Acela de a face rugby de performanta. Eu, recunosc, n-am avut curajul asta, si nici ambitia. Mereu ma opream la jumatate. Ene a mers mai departe. A crezut, el si restul baietilor de la Baia Mare. Au avut un vis, acela de a ajunge in finala. Au crezut ca visul lor poate fi si mai frumos, au ajuns CAMPIONI!!! Felicitari!!!
Am vazut aseara un meci incrancenat, un meci bun presarat din pacate cu unele faze de toata jena(calcatura lui Dumvrava ar fi prima in top). Nervii au fost inerenti. I-am mai vazut in teren pe Basalau, Zebega, Dimofte, Vlad Dan(Toti de la Steaua)-alti jucatori apropiati de varsta mea. Fosti colegi sau adversari. Imi aduc aminte de vremurile junioratului cand jucam impotriva lor sua cu ei. Cand jucam cu un Ene, Alionte, Manea, Bors, Cu Bagiu sau altii si altii. Era o perioada frumoasa. A mea a trecut. Acum e a lor. Joaca in prima divizie, se bat pentru titlu. Eu pot doar sa vad pe unde joaca si daca nu cumva joaca la Steaua(da recunosc, nu-mi plac astia deloc!!!) sa-i sustin!
Revenind la finala de aseara, am vazut o echipa a Stelei care imi parea cam pretioasa, pretentioasa. Am vazut o Baia Mare dispusa sa moara pe teren pentru un vis. N-au murit, dar si-au implinit visul. L-am vazut pe Ene accidentat, iesit pe tusa rugandu-se. Se uita inspre Barbosu' si-l ruga sa le dea victoria, Campionatul, Implinirea! Si El le-a Dat!
Baieti, felicitarile mele! Jos palaria! Meritati!
Duminica placuta!!!

No comments:

Post a Comment