Wednesday, September 23, 2009

De ce tine un bucurestean cu provincia la Rugby?

Ma declar bucurestean. Nu stiu cat imi permite caracterul(zic unii), dar macar locul nasterii imi da voie. Practic rugby. De pe la 7-8 ani. Am ajuns la majorat in sportul asta. Am trecut pe la Metrorex, Dinamo, Aurel Vlaicu, Sportul Studentesc( in prezent). Pot sa ma declar dinamovist. Atat la rugby cat si cand vorbim de alte sporturi. Si totusi, tin cu provincia. Gata cu Dinamo, cu Steaua(echipa pe care niciodata nu am putut s-o inghit). pe 26 septembrie are loc finala campionatului national de rugby. Steaua-Baia Mare. Tin cu Baia Mare. Si daca juca Dinamo, tineam tot cu Baia Mare. Si daca ar juca ori ce echipa din provincie cu una din Bucuresti, as tine tot cu cea din provincie. Exagerez? Deloc! De prea multi ani rugbystii si stafurile din Bucuresti se vedeau "miezul". Fara Bucuresti nu e rugby...Baieti...am o veste proasta si una buna...Vestea prosta este ca EXISTA! Vestea buna...Eu ma bucur de asta!!! Si iar ma bucur cand vad ca jucatorii de valoare(atata cata mai exista in Romania) pleaca in provincie si nu raman in Capitala! Nu meritati!
Ce incerc sa zic? Poate ca rugby-ul nostru se va curata, se va vindeca. Poate ca atunci cand la loturi(incepand cu cele de copii) si pana la seniori nu se va mai ajunge prin mijloace...nesportive, vom putea ridica din nou capul sus in rugby-ul mondial...
Incorecti fiind, nu prea realizam cat de departe suntem. Sau realizam. Dar dam vina pe tot felul de prostii, mai putin pe noi. si cred, ca tocmai cei care gresesc mai mult sunt si cei care tipa mai tare... Cred ca fiecare meci pierdut de bucuresteni e o palma. Cred ca dupa mai multe palme se vor trezi oamenii. De la echipe, jucatori, federatie...si poate va fi mai bine.
Hai Baia Mare!
Hai Farul!(constantenii joaca finala mica cu Dinamo. Inchipuiti-va cum ar fi ca nici Steluta nici Dinamo sa nu castige...)
Hai Rugby!!!

No comments:

Post a Comment