Sunday, September 13, 2009

Sunt...si caut...imi doresc....

Am umblat putin pe un site cu anunturi de tot soiul. Mi-au atras atentia cele de la matrimoniale...

AM 33 ani, doresc o femeie sincera, stabila pentru o relatie de lunga durata. Sunt arestat pentru o scurta perioada de timp; 0761xxxxxx

BUNA, ma numesc Alexandru, am 30 ani, fara obligatii, as dori sa cunosc pe cineva de varsta apropiata pentru a intemeia o familie, urasc aventurile, grasele si curvele (doar fetele serioase); 0768xxxxxx

DOAMNE, domni 30 - 75/ 160- 195, ingineri(re), doctorite(ri), profesoare, economiste(sti), oameni afaceri, conferentiar universitar 36/ 186, cadre militare, pensionare(ri), diverse profesii, doresc casatorie; 0721xxxxxx

DOMN, 56/ 1,68/ 65, doresc casatorie cu doamna serioasa, sarmana.


DOMN, 1,76/ 90, 54, educat, posibilitati formare familie cu tanara max. 43 ani, draguta, morala. Poate avea defect fizic; 0727xxxxxx

ESTI nesatisfacuta de iubit sau sotul tau sau esti singurica, eu Giovani, baiat dragut, apreciez domna, domnisoara intre 18-49 ani pentru placeri si sex si daca se poate pentru relatie serioasa, suna; 0765xxxxxx


OM de afaceri 43 ani 1.78/85 din Bucuresti, casatorit, situatie materiala deosebita, doresc prietena 25-32 ani, 50-60 kg, 1.68-1.75 pentru relatie serioasa de lunga durata, (12-18); 0730xxxxxx


SUNT f. frumoasa, f. pretentioasa, doresc numai straini cu bani, cu potential, exclus obsedati si aventurieri, doresc doare casatorie; 0731xxxxxx(succes. se stie ca domnii pe care-i cautati nu-si gasesc niciodata jumatatea "live" si se bazeaza foarte mult pe astfel de anunturi...)

No comments:

Post a Comment