Tuesday, September 29, 2009

Iarna nu-i ca vara si nici gogosaru' ca ardeiul!

Trebuia sa plec odata intr-o delegatie, sau asteptam pe cineva, nu mai retin. Cert este ca eram la Gala de Nord si mi se facuse foame. Ce-i de facut? Hai la Spring Time! Bag o pizza repede si domolesc demonul...
Intru, merg sa comand. As dori o pizza nustiudecare, FARA ARDEI!!! FARA ARDEI!!
Sigur ca da! Uitati bonul si reveniti in 10 min(ceva de genul).
Trec cele 10 minute si...merg sa-mi iau produsul comandat. Iau pizza, merg la masa si! Surpriza! Felii de ardei verde se lafaiau pe toata pizza! Maaaaaaaaaaaaaaa!!! Pastele mamii voastre!!!

Merg la omuletul de la care am comandat-o.
Nu te supara, ce-s astea?
Pai ...
Nu am cerut express sa nu aiba ardei!
Pai...
Din ce in ce mai enervat(chiar nu suport ardeiul in mancare!) ridic tonul la el
O mananci tu? Sau imi faci alta? Am comandat altceva!
Pai nu puteti sa luati cu furculita bucatile?(!?!?!?!)
Nu! Nu am cerut asta!
Din spatele cascarabetei apare sefu' de tura sau ce o fi fost el.
Buna ziua, care-i problema?
Angajatul se balbaie, preiau initiativa.
Am comandat o pizza nustiudecare si l-am rugat pe colegul dumneavoastra ca produsul sa nu aiba ardei! Am cerut express asta! Si e plina de ardei pizza!
Omul cu un calm demn de o cauza mai buna, se uita la pizza si exclama victorios!
-Dar nu e ardei!
Nu? Dar ce e?
Este GOGOSAR!(!?!?!?!)

No comments:

Post a Comment