Sunday, May 19, 2013

Soferita iadului

De mult nu mai am emotii la volan. Nu ca-s prea priceput, doar ca nu ma arunc mai mult decat ma tine plapuma. Si totusi...
Ieri veneam din Ialomita, prin Stefanesti etc. Drum cu 2 benzi, nu retin zona. Eu pe banda a 2-a. Ea pe prima banda. Un matiz alb. nu l-am bagat in seama la inceput...apoi...incepe șou”!
Tanti avea o problema, nu stia ca daca dai de maneta din stanga volanului poti da semnal...de stanga...de dreapta.... de stanga ii trebuia ei...Nimic! Cum ii aparea ceva, se baga direct in fata...fara nicio remuscare...o las in pace...vorbeam si radeam cu(,) cumnatu. mai incetineam eu, mai...evitam ce sa mai...MErge ea ca vaca ce merge si...surpriza...la un momentdat banda ei se ingusteaza si se transforma intr-o singura banda...a MEA! eram aproape in pe aceiasi linie...eu merg linistit atent la fufa(mai era si fufa batrana, nici sa-i apelezi un ”utu-te” nu mergea). Asta daca vede ca i se ingusteaza banda, da sa se bage pe banda mea, tot fara semnal, tot fara sa se asigure...cum eu eram chiar pe banda de langa...a inceput sa gesticuleze disperata cum ca de ce nu o las pe ea sa se bage! nu vad ca nu mai are banda?!?! Si uite asa...hotarata...da sa intre in mine efectiv....franez putin, sa ne oprim la o discutie...ma roaga pasagerii s-o las in pace...accelerez...vaca ramane in spate...tot gesticuland...

No comments:

Post a Comment